Tomorrow's Kitchen is een lifestyle merk voor mensen die graag in de keuken actief zijn en van heerlijk tafelen houden. De producten worden gekenmerkt door hun innovatieve karakter en fraaie design. Het assortiment is verkrijgbaar over heel de wereld en met de Pineapple Slicer aan het roer, telt het assortiment vandaag de dag wel tientallen producten.
Fotografie
Packaging
Grafisch Vormgeving
Lifestyle
Kitchenware
Tomorrow's Kitchen is ontstaan nadat bij het originele merk Vacu Vin een duidelijk verschil zichtbaar werd in het assortiment. Zo ging alles met bar naar Vacu Vin en gingen Keuken en Tafel naar Tomorrow's Kitchen. Creative Boys Club was verantwoordelijk voor de opmaak van de verpakkingen, (lifestyle) fotografie en ook grafisch design voor alle uitingen om het merk heen. Denk aan een huisstijl handboek, advertenties, POS-materiaal, brochures, flyers etc.
Case: Maak aan de hand van een goedgekeurde huisstijl aanzet een handboek voor de toekomst. Aan de hand van het huisstijl handboek, en input vanuit de afdeling marketing, moeten foto's en verpakkingen worden opgemaakt alsook visuals voor on- en offline communicatieuitingen. Blijf het speelse benadrukken en houd het luchtig.
Tomorrow's Kitchen producten combineren hun speelse karakter met stijlvol design. Dit maakt het mogelijk om hoge kwaliteit studiofotografie te maken op een witte achtergrond, maar ook sfeervolle lifestyle foto's in een setting die mensen (internationaal) kunnen waarderen.
Het felblauw gekleurde logo met de vorm van een gesprekswolk, geeft aan dat het belangrijk is om in deze drukke tijden met elkaar te praten. Samen te zijn zonder telefoons en tijd voor elkaar en lekker eten. De foto's moeten direct de toepassing laten zien, maar ook 'fun' uitstralen. Visuals die zijn gemaakt, hangen tevens door het pand heen om medewerkers mee te nemen in wat het merk naar buiten wil uitstralen. Deze beelden komen overeen met de verpakking, POS-materialen, website, video's en social.
©2022 Creative Boys Club