De Huidboetiek is een luxe schoonheidssalon gericht op het verzorgen en verbeteren van de huid. Creative Boys Club maakte een identiteit die perfect aansloot op de wens van de klant. Een natuurlijke look met een hoogwaardige touch qua kleurgebruik en logo- en beeldmerk.
Het logo van De Huidboetiek bestaat uit zowel een beeldmerk als woordmerk. Heb jij de afkorting van de bedrijfsnaam gezien in het beeldmerk? Door een subtiel maar sterk en herkenbaar beeldmerk, is dit ideaal om los te gebruiken in communicatie-uitingen. Het subtiele font met sierlijke 'K' geeft het extra cachet.
De Huidboetiek weet als geen ander wat de aantrekkingskracht is van een mooie herkenbaare look. De materialen waarmee dagelijks worden gewerkt zijn ieder bijzonder op hun eigen manier. Verpakkingen met gouden letters en mooie natuurlijke kleuren die de hoge verkoopprijs moeten verantwoorden. Creative Boys Club zal zich in de toekomst onder meer bezighouden met een eigen luxe verpakkingslijn en branded fotoshoots.
Bij het vormgeven van een identiteit is het belangrijk om verder te kijken dan alleen maar een logo en een leuke kleur. Wat zijn de ambities van jou als ondernemer met jouw bedrijf, product of dienst. Hoe wil je jezelf vermarkten en past de identiteit hier dan wel bij. Jouw doelgroep speelt hier een belangrijk rol in, maar ook hoe jij jouw bedrijf ziet.
De eigenaresse van De Huidboetiek had een duidelijk beeld van hoe zij de markt wilde bedienen en ook hoe zij de toekomst voor zich zag. Hier hebben onze creatieve jongens slim op ingespeeld om praktisch ieder verzoek in de toekomst het hoofd te kunnen bieden.