Zeeuw & Zeeuw is een begrip wanneer het gaat om auto's van diverse merken. Met de komst van twee nieuwe modellen die beide ook nog eens waren uitgerust met de laatste technologiën, wilde Zeeuw & Zeeuw een promotievideo die dit goed zou weergeven. Creative Boys Club creëerde een video geschikt voor de vele verschillende communicatieuitingen die het bedrijf dagelijks gebruikt.
Automotive
Zeeuw & Zeeuw is de laatste jaren uitgegroeid tot een toonaangevende organisatie op het gebied van mobiliteit. Zeeuw & Zeeuw vertegenwoordigt de merken Renault, Dacia, Kia, Nissan, Mitsubishi, Ford en Hyundai voor zowel nieuwe als gebruikte personen-en bedrijfswagens. Met moderne panden, diverse merken en vele nevenactiviteiten staat Zeeuw & Zeeuw te allen tijde klaar om de klanten optimale service te verlenen.
Case: Creëer een promotievideo voor twee nieuwe modellen Captur en Clio e-tech (plug-in) van Renault welke wij in kunnen zetten in onze showrooms en social media. Zorg dat de auto's uitdagend naar voren komen en meerdere doelgroepen zich aangesproken voelen bij het zien van deze video.
Elektrisch rijden is hot. Zowel volledig als hybride is tegenwoordig haast de standaard. Ook Renault gaat hier vanzelfsprekend in mee. Alleen is er soms nog wat weerstand als het gaan om (volledig) elektrisch rijden. Daarnaast had de Renault Captur ook een positie verworven in de markt waarin deze sneller werd gezien als auto voor de ietwat ouderen doelgroep. De video moest dit beeld 180 graden omdraaien. Daarom koos Creative Boys Club voor jongere acteurs, werd de video veel dynamischer opgezet qua filmwerk en kwam er een muziek onder die van de productvideo direct een stoerder geheel maakte.