Tomorrow's Kitchen is een lifestyle merk voor mensen die graag in de keuken actief zijn en van heerlijk tafelen houden. De producten worden gekenmerkt door hun innovatieve karakter en fraaie design. Het assortiment is verkrijgbaar over heel de wereld en met de Pineapple Slicer aan het roer, telt het assortiment vandaag de dag wel tientallen producten.
Fotografie
Packaging
Grafisch Vormgeving
Tomorrow's Kitchen is ontstaan nadat bij het originele merk Vacu Vin een duidelijk verschil zichtbaar werd in het assortiment. Zo ging alles met bar naar Vacu Vin en gingen Keuken en Tafel naar Tomorrow's Kitchen. Creative Boys Club was verantwoordelijk voor de opmaak van de verpakkingen, (lifestyle) fotografie en ook grafisch design voor alle uitingen om het merk heen. Denk aan een huisstijl handboek, advertenties, POS-materiaal, brochures, flyers etc.
Case: Maak aan de hand van een goedgekeurde huisstijl aanzet een handboek voor de toekomst. Aan de hand van het huisstijl handboek, en input vanuit de afdeling marketing, moeten foto's en verpakkingen worden opgemaakt alsook visuals voor on- en offline communicatieuitingen. Blijf het speelse benadrukken en houd het luchtig.
Tomorrow's Kitchen producten combineren hun speelse karakter met stijlvol design. Dit maakt het mogelijk om hoge kwaliteit studiofotografie te maken op een witte achtergrond, maar ook sfeervolle lifestyle foto's in een setting die mensen (internationaal) kunnen waarderen.
Bij het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl is het belangrijk om de visie en kernwaarden van een bedrijf helder te hebben. Hoe ziet de klant zijn of haar bedrijf en waar wil deze naar toe op de lange termijn. Diverse brainstormsessies creëren een beeld waar vervolgens mee aan de slag wordt gegaan. Een logo met een bepaalde kleurstelling in combinatie met beelden die hierop aansluiten staan aan de basis van een uitgebreide huisstijl. Een huisstijl die terugkomt in de website, het briefpapier, visitekaartjes, signing en ook social media.